fredag 6. januar 2012

Uka i bartebyen!

Da skal man ta et skikkelig grep om bloggingen og komme i gang igjen. Det er et mål for det nye året.

En liten montasje med bilder fra Trondheimsuka :)
Ja, det er vel på tide å fortelle litt om den fine uka jeg hadde i Trondheim. Der besøkte jeg min kjære lillesøster og hennes supersøte samboervenninne :) Vi hadde ei veldig fin uke i lag. På dagtid var de i hver sin praksisbarnehage mens jeg ordnet i heimen eller var i byen på julegaveshopping og fototurer. Tiden gikk alt for fort, men fikk da gjort litt. Ene dagen kom ei av mine beste venninner, Linda, inn til byen. Vi suste rundt omkring på jakt etter både det ene og det andre før det på kvelden ble bowling i lag med lillesøss. Linda skulle egentlig bare ha en kort dagstur i byen, men overnattet hos oss. Veldig koselig! Den kvelden satt ho og jeg å så håndballkamp mens de to andre snuppene skrev og skrev på hver sin praksisrapport. 

En annen kveld tilbragte jeg mange timer hos Stine snuppa. Vi gikk sammen på Fjellheim Bibelskole i Tromsø og hadde ikke sett hverandre siden 2008. Ja, det var på tide med et gjennsyn! Ho kjente meg ikke igjen med en gang i minibankkøen og kom helt opp i ansiktet på meg. Haha!! :) Hjemme hos ho og hennes to samboervenninner(to andre som gikk sammen med oss på Fjellheim) hadde vi en kjekk kveld/natt med hjemmelaga pizza, kos, latter og film. I tillegg til disse tre fikk jeg også treft to andre Fjellheimfolk. Kjempekoselig!!

Det er det jeg nå husker fra uka i Trondheim. Et kort sammendrag som avsluttes med en veldig morsom filmsnutt. Den viser at uka i bartebyen var fylt med mye glede! ;)




Ingen kommentarer: