torsdag 12. januar 2012

Tidlig morgen & wordfeud

Olala :) :) - jeg heter nå stratos kua ..
Tidlig morgen!!
Klokka viser nå 06:15 og jeg har da vært våken i litt over 45min. Skulle egentlig liggi å sovi nå, men kroppen ville vist ikke det... Jaja, sånn er det bare i blant..
Ser lyst på det - jeg har allerede unnagjort en liten treningsøkt på sykkel og styrke :) Man må nytte tiden, hehe :) Er det ikke no sånt det heter?

I 9 tiden kommer pappa ut til meg for å hjelpe meg med møblene. Han og mamma kom hitover sent i går kveld. Så jeg skal kose meg med de i helga m.m :)
Det er godt det ikke er i mårra jeg skal flytte, for å si det sånn ;) Men gjorde en stor innsatts i går kveld - kunne fortjent en gullmedalje for den for å si det sånn ;) Man får rydda og sortert alt skrotet sitt når man pakker flyttelass ja. Har f.eks kvittet meg med mange papirer som ikke er no vits å spare på. Og det er godt at ikke alt pikkpakket skal bli med meg opp til Hammerfest. Huh! En del skal få ta seg en biltur til Telemark og bli værende der forløpig.

 Det begynner å bli go gang her nå, men fortsatt en del igjen.
Og jeg er sliten!!
Og for ikke å snakke om LEI! :) hehe :)

Men jeg får ta å fortsette, så vi talast ;)

Ingen kommentarer: