tirsdag 17. januar 2012

En siste fototur her vest...

4,5 år her vest går mot slutten! Det er rart å tenke på! Har blitt mange fototurer i løpet av de åra - både med og uten min herlige fetter.

Det er mange gode minner knyttet til de 4,5 åra. Og noen sorger og skuffelser. Jeg har utdannet meg til vernepleier her vest. Jeg fikk min første jobb som miljøterapeut her. Jeg har hatt mange gode stunder i lag med fammen på haugen og med venner. Jeg har truffet mange herlige mennesker!
Jeg er takknemlig for de 4,5 fine åra!!


Men sist lørdag var det tid for en siste fototur med min kjære fetter. Og jammen var vi heldige! Vestlandet skulle vise seg i de flotteste farger! Ved Sverd i sten tok vi begge mange bilder. Etterhvert vil du kunne se flere av mine bilder, fra denne turen, hvis du trykker her :)

Takk for alle koselige fototurer, Jonas! :) Vi skal ha flere fototurer sammen, bare ikke så ofte dessverre...


Ingen kommentarer: