onsdag 11. januar 2012

De 10 bud ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Nyttårsaften 11/12
De siste årene har jeg ikke satt meg fore noen nyttårsforsett i det vi går inn i det nye året. Jeg velger heller ut hvilke, av de måla jeg allerede har lagt for meg, som jeg skal fortsette å nå i det nye året som i det gamle.

Vi er for lengst inne i det nye året og det er kanskje seint å komme med nyttårsforsett? Men det er liksom ikke typisk nyttårsforsett.. For det var ikke på selve nyttårsaften jeg satte for meg at jeg vil nå disse måla ;) Og jeg kaller det heller for Mine 10 bud/mål for dette året :)

1. Nyte hver en dag fullt ut!
2. Finne lyset i mørket - det positive i alt det negative
3. Fortsette med den gode treningsplanen, som virkelig funker, men som jeg trenger å bli mer bestemt på å gjennomføre :)  (har liggi litt på latsida i ferien ;) )
4. Prøve å se i speilet hver dag og si no positivt til meg selv - for hvordan skal andre kunne bli glad i meg når jeg selv misliker meg sterkt.....?
5. Prioritere fotohobbyen mer og få gnisten tilbake!
6. Leve livet slik jeg vil og ikke slik andre vil
7. Stenge all negativ energi ute og slutte å ta til meg alle negative kommentarer om meg, mitt utsenede osv
8. Være meg selv fult og helt!
9. Vise venner og familie at jeg er glad i de og virkelig bryr meg om dem
10. Ta en dag av gangen og finne styrken som holder meg gående :)


Nordlandspia er klar for fest :)

Ingen kommentarer: