mandag 6. desember 2010

Et halvt år med deg ♥

Så fort tiden går!! I dag er det et halvt år siden allerede. 
12. juni er en veldig bra dato dette året, da kunne jeg kalle meg vernepleier
5. november er heller ikke så ille, da fikk jeg pluttselig en jobb jeg ikke hadde søkt på en gang.
Men man kan ikke skyve under en stol at 6. juni er den beste dagen dette året. Og den dagen jeg var lykkeligst

Alle disse tre dagene er tydelig markert i min kalender og er fylt med mye glede ツ Det var supert at jeg klarte å gjennomføre studiet som krevde mye krefter! Det var supert at mine bønner ble besvart med å få en jobb jeg ikke hadde søkt på, men at drømmeprinsen ber deg og å være jenta hans - det er suprest(hvis det er et ord da..) av dem alle  ♥

Nå er det faktisk en hel måned siden sist jeg så han! Fryktelig lenge det!!!! Og lengre ser det ut til at det blir...., men jeg er hans og han er min, så dette klarer vi ツ Ser han jo i slutten av denne måneden. Det er i alle fall planen ツ Heldigvis!

Prøvd meg på "bokeh" og lagt på et vers fra en av mine favorittsanger ツ

... og har jeg klart det,
så dukker ei blomsterdame opp på jobben hans i morgen med ei rød rose og et kort ツ

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Gratulerer på dagen :-))
½ år går så hurtigt og med det in minte kan i to snart fejre 1 års dag med sol og varme.....
Det glæder mig at læse om din glæde og begejstring ved dit nye job. Moro at et job man ikke søger kan blibe drømmejobbet. Og jeg læser det som om du er landet på den helt rigtige hylde arbejdsmæssigt.
Ha det Miriam og tag godt vare på dig og dine ... klemmer

merete sa...

hyggelig med baketradisjoner som kan holdes i hevd, og litt frustrerene med avstand, men det kan gjøre en sterk.

kommentarer er det blitt mye mindra av jevnt over fordi andre sosiale medier tar over. facebook og twitter av de mest brukte. jeg sjekker besøksstatusen og ser at tallene er på samme nivå som ellers, så da tenker jeg at folk har det travlere, skal rekke mer og derfor tar seg liten tid til kommentarer. men det er greit, - jeg blogger jo mest for meg :-)

god mandag!

Anne sa...

Kjærligheten er virkelig en guds gave til oss alle mann :-)

Men skal i det har vært viktige milepeler i ditt liv Miriam, surf fortsatt på denne poitive bølge du jenta mi!!