onsdag 22. desember 2010

ENDELIG er du her, kjære juleferie ツ

Bare en uke til kjæresten kommer til meg ツ GLEDE!!❤
Ja, da er juleferien kommet hit og ツ Varer kun fra i tirsdag-mandag, men bedre enn ingen ting ツ

Hadde en skikkelig kjekk dag på jobb i dag(tirsdag). Snakket med hovedsjefen om fremtiden. Han lurte på om jeg ville bli værende hos de(jobbe på skolen). Jeg svarte: Får jeg lov så blir jeg gjerne værende, for jeg stortrives. Han smilte så han likte svaret og fortalte at det er veldig fornøyd ツ YES! Sikret jobb frem til sommeren i alle fall og håper på å få bli der lengre og ツ Spennende om det bare blir vikariat eller om jeg får fast stilling. Håper veldig på det siste ツ Vet ikke det før over nyttår...

Men over til juleferien. Nå er alt pakket og klart. Jeg lytter til julemusikk og koser meg. Burde vel egentlig sove, men siden toget går 06:00 og jeg ikke liker å stå opp midt på natta, så velger jeg heller å døgne. Sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel! Eller?
Håper at jeg i morgen får en problemfri tur med NSB. Det blir vel første gangen, men lov å håpe. Når jeg dro hjem til jul i fjo ble togturen 8,5 time lang i stede for 5-6t. Det er litt kjedelig!! Har pakket en sekk med bøker, skrivesaker, tegnesaker, turgodt, pledd og reisepute,- så jeg gleder meg til togturen ツ Skal også lage ei god niste. Kan det bli bedre?

Ser for meg en fotorik, koselig og fin juleferie selvom den er kort ツ
 Og ønsker deg en fantastisk og fredelig jul

En litt passende sang:


... gleder meg til å ha noen dager sammen med mamma, pappa, storebror, lillesøster og kattepusene våre ツ Og såklart med slekt og venner jeg ikke har sett på en stund ツ

Ingen kommentarer: