torsdag 2. desember 2010

Desember: 22 dager til julaften ツ


Vi teller fortsatt ned til jul gjennom å blogge om ulike temaer ツ Merete som er hjernen bak denne typen julekalender ツ Dagens tema er bilder. Et ord jeg, som hobbyfotograf, er veldig glad i! Er det noe jeg virkelig liker å gjøre, så er det å ta bilder. Det er min lidenskap, kan du si.ツ Sjekk gjerne ut fotobloggen min, kanskje finner du noe du liker der?  
 Har tidligere vist dere hvordan en typisk jobbuke er for meg. Heldige meg som fikk ha maritim skole ved sjøen på en så fantastisk dag som denne! Kvaliteten er det så som så med, bildene er tatt med en mobil.
Tror nesten jeg må begynne å gå med Doffen(D40'n min) i veska hele tida?
Jeg jobber hver dag fra halv 8/8/halv9- 3/kvart på 4/4, så er ikke mange fototurene jeg får til i dagslys i grunnen... 
Er du nyskjerrig på hva jeg jobber med og hvordan min jobbuke er, så sjekk her. Jeg har i alle fall et utrolig kjekk, interessant og spennende jobb som jeg stortrives i  ツ

 Langs denne flotte utsikten gikk vi tur. Ja, helt ut til odden der bak til høyre i bildet. En flott og kald tur, for i dag var det -12 her. Noe som første til kollisjoner på de glatte veiene.

Winterland
 Satser og håper på at det er like fint her neste helg, for da SKAL jeg hit på fototur. Har merket meg mange motiver her og sett for meg mange bilder inni det rare hodet mitt  ツ

 En slik utsikt gir meg ro i sjelen i en stresset hverdag. Det er viktig det!
Sjekk andres bilde/2.desember bidrag her  ツ.

 Lyst å sitte her og slappe av litt?

 

2 kommentarer:

Maren sa...

sv: Hihi, tusen takk! :)

Kjempefine bilder! Har ikke så veldig lyst til å sitte på den stolen og slappe av litt (får blærekatarr bare av tanken omtrent :p ), men bildet var fint! :D

merete sa...

Skjønner godt at du vil tilbake og ta bilder der, - mye spennende motiver!
Håper at du får gode fotodager i helgen!