tirsdag 13. desember 2011

Savn, glede, lykke og koselig tradisjon! ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

Juleferien startet for meg på fredag. Da var min tid som miljøterapeut på en skole i Stavanger over.. Trist! Fikk mange gode klemmer fra både store og små! Kjenner allerede på savnet etter de mange herlige menneskene som befinner seg på den skolen. Arbeidsdagen ble avsluttet med positiv beskjed fra min fremtidige arbeidskommune: Jobben er din hvis du vil ha den! Så nå må du pakke og flytte hit! *glede!!*

Etter jobb var det duket for en utrolig koselig tradisjon! Min 12år gamle fetter kom på overnatting hos meg. Og vi skulle bake pepperkaker og kose oss i lag :) Det var fjerde gangen nå og kanskje siste på noen år... Blir litt langt å reise neste advent om man skal bake pepperkaker sammen da også! :)
Vi bakte, åt deig, åt snop, drakk brus, sang med av full hals til julemusikken som kom ut av høytalerne, lagde nachos og guakemole sammen :) Så film og storkoste oss til de sene nattetimer. Så sov vi litt før jeg dagen etter lagde en duelig frokost til oss :) Etter frokost gikk vi oss en luftetur for å kjøpe non stop til pepperkakepyntinga og for å finne pappesker jeg kan bruke til flyttepakkinga :) Vel hjemme igjen var musikken på full guffe mens vi pyntet pepperkaker til den store gullmedalje :)

Vi vet å ha det løye når vi er sammen!! Er så glad og takknemlig for de mange stunder vi har hatt i lag i løpet av de 4,5åra jeg har bodd her vest. Det har vært mange gleder å dele, men også noen sorger! Jeg er så glad i denne gutten! Biologisk er han fetteren min, men på det følelsesmessige plan er han også som en lillebror/nevø for meg! :) Vi har et veldig godt forhold og det er jeg utrolig glad for. Og jeg er stolt over å kjenne denne karen og kunne kalle han for gullet mitt :) Så er det noe som står veldig høyt på "kommer til å savne" lista mi, så er det det å være sammen med deg, kompis!!

Ingen kommentarer: