onsdag 7. desember 2011

Et lite ' jeg ønsker meg' innlegg :)

Hva ønsker jeg meg?
Det er da så mangt! ;)
Her er noen forslag til hva jeg, kom på i øyeblikket, at jeg ønsker meg.
Men helt ærlig er det en ting som rager høyest oppe på listen. Det er en kostbar ting, men må virkelig gjennomføres snart: Å sende harddisken inn til en kostbar reperasjon i håp om å få tilbake de mange tusen biler(og annet) som er innpå den.. Sukk!

Fisheye objektiv til min kjære Doffen(kamera)


De som kjenner meg, vet at jeg er over middels glad i kyr. Både levende og pyntende ;) hehe :)

 Forelsket! Virkelig! Syns ukuleler er kanontøffe samtidig som de er søte ;) Vurderer sterkt å gå til innkjøp av en blå en ;)

Fotobøker: 
kan aldri få for mange av dem! Og forløpig har jeg bare ei gammel(80tallet) og ei fra nyere tider.




1 kommentar:

Lisa {A Piece of Lisa} sa...

Hei Miriam!
Tack för din kommentar på min blogg! :)
Jag kommer faktiskt inte ihåg exakt hur jag gjorde mina "buttons" men det är en html/javascript kod som länkar dem till olika sidor. Jag hittade en tutorial om hur man gör, prova att googla typ "how to make personalised navigation buttons".

Kram Lisa