mandag 19. mars 2012

TO MÅNEDER! :)

Klar for fredagsvakt :)
Ja, tenkt det! Nå er det over to måneder siden jeg flyttet opp hit til verdens nordligste by! Det har gått utrolig fort samtidig som det har gått ganske så sakte, MEN jeg trives og har det bra her opp!
Dog savner jeg såklart alle mine kjære der de er(langt borte fra meg) og savnet etter Stavangerfolket mitt er aller størst. Er jo blitt så vant til å ha alle dem en liten svipptur unna og ikke over 2000km unna.. Men alt vender man seg til og det å savne noen viser jo bare hvor viktige de er for deg!

Jeg har kommet meg i hus i nyleiligheta og skal etterhvert legge ut bilder her derfra ;)
Hatt arbeidshelge denne helga og sitter her nå på nattevakt. Stille og fredelig er det :) Stille før stormen?
Har ikke TV hjemme, så kan telle på EN hånd hvor mye jeg har sett på TV ila disse to månedene - rart og godt å ha TVn på her :) Og har forløpig ikke nett på PCn hjemme. Kjedelig!
Det var en liten update fra det høye nord - kommer sterkere tilbake :)

2 kommentarer:

Marie sa...

Skreiv ein kommentar her som berre forsvann...?

Det eg sa var at det var kjekt å sjå at du har fått jobb og at du trivst på den nye heimstaden din :)

Skrytte også av kor flott bloggen din var blitt, ser du har lagt med mykje arbeid i utforminga :)

Klem

Miriam Elisabeth ツ sa...

Heisann. Endelig får du et svar :) Takk for fine ord! Nå skal jeg prøve å bli blogger igjen :)