torsdag 15. mars 2012

Det krever tid og krefter

Ja, det krever tid og krefter å flytte og komme i orden. I nyleiligheta har jeg forløpig sofan som seng, så sover ikke 100% godt om natta. Mandag fikk jeg alle tinga mine fra den forrige hybelen inn i den nye leiligheta :) Tusen takk for all hjelpa, Mats og Martin! Herlige og supre e dåkker!! Tirsdag bar det til den gamle hybelen etter dagvakt. Ta en skikkelig utvask der nå som det var tomt. Og ta med min kjære sykkel! Så ordnet man litt i leiligheta før man slukna... Onsdag bar det til byen etter dagvakt. Handle rensemiddel og desinfiseringsmiddel til boblekaret. Fytti katta kor skjettent det va!!!! Godt jeg ikke tok et bad i det før rensinga! Merket meg at tidligere leieboere ikke hadde tatt så veldig grundig utvask etter seg... Jeg slurver aldri når jeg vasker ut etter meg. Tar en skikkelig storrengjøring, så det er reint og fint til neste mann. Det har ikke de gjort! Skittent toalett, boblekaret og dusjkabinett. Stinkende kjøleskap!! +++ Så når alt er pakket ut her blir det storrengjøring ;) I natt var jeg effektiv og fikk gjort unna mye, men mistet virkelig motivasjonen når den siste plata på veggreolen absolutt ikke vil på! Blir rett og slett sint på den! ;) En del av eskenes innhold skal i den, så da stopper det liksom litt opp her... I tillegg er jeg sliten og slapp i dag - hang over doskåla i mårrest... Fremdeles er Iphonen min eneste internettforbindelse. Får til det trådløse nettet på den, men det vil ikke funke på PCn min :( :( Så da vet dere det :) Bilder lar vente på seg til jeg har nett på PC.. her arbeides det for fult - fridag idag. Hadde tenkt meg på konsert i kveld, men kjente at jeg virkelig ikke orket... :( arbeidshelg i vente, så skulle ønske jeg fikk ei seng å sove i snart :)

Ingen kommentarer: