søndag 7. oktober 2012

Time goes by

Det er på tide å oppdatere bloggen og forhåpentligvis begynne å blogge fast igjen. I alle fall så ofte som det lar seg gjøre i den travle hverdagen. Sist jeg skrev var det mars og nå er det oktober. Mye har skjedd siden den gang! Nå har jeg vært her nord i snart 9 måneder!! Tiden flyr av gårde.

Jeg jobber og står på! Fremdeles som miljøterapeut i en bolig i Hammerfest innunder tjenesten for funksjonshemmede. En spennende jobb! I tillegg til den daglige jobben, som går i å gi brukern(e) jeg er på en best mulig dag og hjelpe dem med de gjøremål de trenger hjelp for å gjennomføre, er jeg faglig ansvarlig på to av brukerne og er den ene av de to som har medisinansvaret i boligen. Så det er mye å henge fingrene i, kan du tro.

Innimellom har jeg følt at jeg jobber mer enn jeg har fri og dette gjaldt virkelig for september måned. Da jobbet jeg 25 av månedens 30 dager. Så jeg er et skikkelig arbeidsjern, eller?
Oktober måned startet med en 3 dagers frihelg. Utrolig deilig! Bare sløvet og ordnet i heimen. Driver litt ommøblering og omplassering for å få alt slik jeg vil ha det. Dette har tatt litt lengre tid enn tenkt siden jeg har jobbet så mye, men nå er jeg på god vei :)

Ingen kommentarer: