tirsdag 15. mars 2011

Jeg er SÅ trøtt og sliten...

Lånt fra nettet


Jeg er trøtt og sliten for tiden... En evig anstrengelse å klare seg gjennom dagen. Noen dager er bedre, men de fleste er et tort JESP! Klarer meg gjennom dagen med å hente energi og krefter jeg trodde var oppbrukt.. Når jeg kommer hjem fra jobb er det ikke like greit. Da dupper jeg av i godstolen/på sofaen og vips så sover jeg noen timer.... Slik var det i dag også. Var på en liten fototur etter jobb og når jeg kom hjem falt jeg i dyp søvn på sofaen.. Pluttselig var klokka 9 om kvelden og det var tid for å forberede morgendagen, ta en dusj og nå legge seg.

Håper denne evige trøttheten gir seg. Og det gjør den nok når enkelte ting er ordnet klarert.. Frem til da får jeg bare prøve å gjøre det samme hjemme som på jobb... Nattinatt :)

Ingen kommentarer: