mandag 28. mars 2011

I still miss us

Fin sang som forklarer hvordan jeg har det nå....

Jeg SAVNER DEG!!
Jeg SAVNER telefonsamtalene våre,- spesielt de om kveldene hvor vi ønsket hverandre god natt, fortalte at vi elsket hverandre og gjerne skulle vært i samme rom.. Hver kveld venter jeg på at du skal ringe, så minnes jeg gang på gang på at nattapraten er forbi... Da gråter jeg meg i søvn...
Jeg SAVNER stemmen din! Hver gang jeg hører den i hodet mitt, kommer tårene strømmende på...

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare meg uten deg!!
Du har vært en viktig del av livet mitt siden april i fjor,- hvordan skal jeg nå klare meg?
Jeg har jo sett for meg resten av livet sammen med deg... En liten trøst i sorgen er det lille håpet jeg har om at vi finner tilbake til hverandre igjen.

Folk prøver å trøste meg med at det er flere fisk i havet,- hva hjelper vel det når den fisken jeg mistet er den jeg aller mest vil ha og ville dele livet med!!!??

Jeg elsker deg fremdeles! Mer enn jeg noen gang har elsket noen andre! Det er det som gjør dette tapet ekstra tungt.. Og du er det beste som har hendt meg!!

2 kommentarer:

Maria sa...

Har du spotify? viss du ikkje har det, så kan du nok ikkje høyre den.
Viss du har spotify, så veit eg ikkje kvifor det ikkje funker.

Cilla sa...

det er så trist å lese dette her:(
skulle ønske jeg kunne ha vært hos deg nå, og trøstet deg<3

jeg er her for deg<3 kjempe glad i deg<3