søndag 23. januar 2011

♥ Kjærlighet ♥

Det er ti bokstaver i KJÆRLIGHET.
 Åtte av dem betyr ÆRLIGHET


Jeg savner typen veldig mye og skulle så gjerne hatt han mye nærmere.
Vi klarer oss og overlever gjennom mye sms'ing og mange lange samtaler hver dag ツ
Når telefonen durer i min kjæres melodi, kribler det i magen min og et smil sprer seg over ansiktet mitt ツ
Og det er så utrolig godt å høre stemmen hans hver gang han vi snakker.
Ingen kan glede meg så mye som han gjør. Bare ved å si hallo kjære, så er dagen min pluttselig mye bedre 
Har har tenkt å forandre jobb og drøfter saken med meg.
Og sammen legger vi små planer for fremtiden, men tar likevel en dag av gangen.
Det er spennende!
Gleder meg til du er her igjen og håper det ikke er alt for lenge til..


----#----
Melodien er denne sangen, lytt 
Love You 'till The End


I just want to see you 
When you're all alone 
I just want to catch you if I can 
I just want to be there 
When the morning light explodes 
On your face it radiates 
I can't escape 
I love you 'till the end 

I just want to tell you nothing 
You don't want to hear 
All I want is for you to say 
Why don't you just take me 
Where I've never been before 
I know you want to hear me 
Catch my breath 
I love you 'till the end 

I just want to be there 
When we're caught in the rain 
I just want to see you laugh not cry 
I just want to feel you 
When the night puts on it's cloak 
I'm lost for words don't tell me 
All I can say 
I love you 'till the end

----#----


Ha en fin uke alle sammen!

3 kommentarer:

Maren sa...

sv: Hihi, tusen takk. Ja regnet med det var det ja :D

Så søte dere er! Blir jo helt forelska av å lese om dere og se bilder :D <3

Solliiii:D sa...

Tror nok Kjetil kan bli en knallbra svigerbror, om noen år!:) Godt det går bra mellom dere,forde om avstanden er stor av og til! Sterk kjærlighet varer, uansett hvor mange mil som er imellom dem det gjelder:)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Maren: Så herlig du er da :)

Lillesøss: Åh, du er vel god <3 Veldig glad i deg! Ja, ekte kjrlighet tåler avstand og motstand ;)