torsdag 6. januar 2011

7 måneder med lykke♥




  I  ♥ YOU


Den høyeste lykke i livet er vissheten om å være elsket for sin egen skyld,
 eller rettere sagt: å være elsket til tross for at man er den man er.
Victor Hugo

Tenk det, allerede er det gått 7mnd siden du spurte om jeg ville være jenta di :)
Vi har bare fått det bedre og bedre sammen og ser begge lyst på fremtiden :)
Vi legger små planer, men tar mest av alt en dag av gangen.
Tiden sammen med deg er FANTASTISK, mens tiden uten deg
nesten er uutholdelig!
Med deg ved min side kan jeg smile til livet!

Jeg elsker deg, Kjetil ♥

2 kommentarer:

Marie sa...

Gratulerer :)

Det er godt å ha nokon å elske som elskar ein tilbake :)

Eg er veldig takknemlig for mannen min som eg har vore i lag med sidan eg var 16. Me har hatt våre utfordringar langs samlivsvegen, men har det veldig bra saman i dag :)

Lukke til vidare :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Sant så sant :) Håper vi og får mange år sammen :)