mandag 22. november 2010

Vennskap&glede

Guiden og det "blinde" bursdagsbarnet :)
Jeg har to vidunderlige kusiner på min mors side. Mari går på bibelskole i Stavanger og Rut bor i Telemark. Denne helgen hadde Rut en langhelg hos Mari. Fredagskvelden var det et arrangement på skolen, så Rut tilbragte kvelden hos meg :) Vi lagde nachos og hjemmelaget guacemole og koste oss :) Også avtalte Rut og jeg at vi dagen etter skulle overraske Mari med bursdagsfeiring :) Vi så oss nødt til å feire dagen hennes på forskudd siden det var anledning til det :)
Rut og et intet anende bursdagsbarn
Lørdags formiddag suste jeg inn til sentrum og handlet ballonger, gave og bursdagspynt. Vel hjemme satte jeg i gang med innpakningen mens jeg lagde bursdagskort og brownies :) På kvelden dro vi på kino og så nyeste Harry Potter filmen(som btw er utrolig bra!!). Etterpå dro vi hjem til meg. På vei inn i innkjørselen tok Rut sjerfet sitt rundt Maris hode. Jeg suste inn og tente lysa på kaka. Rut førte så Mari inn i hybelen min og plasserte henne i sofan før hun fikk ta av sjerfet :)
Overrasket bursdagsbarn :)

En kjempe koselig kveld med mine to supre kusiner :) Kjekt å kunne glede Mari mor med suprisebursdag :) 

Den største gleden du kan ha, 

er å gjøre andre glad.

2 kommentarer:

Maren sa...

sv: Hihi, tusen takk! : )
Hva tipper du at er mellomnavnet da? :p

Anne sa...

Heldig er den som har deg i nærheten :-)