onsdag 4. august 2010

Eventyr med Gud ツ

Mission Adventures kan oversettes til Eventyr med Gud. På basen(uio fengslet) i Skien forberedte vi oss på denne uken i Valga. Fikk lære mer om historiefortelling, deling av evangeliet, vitnesbyrd og mye mer. Møter fylt med god lovsang og flotte andakter. Påyll av åndelig føde er godt. Jeg fikk mye ut av dagene i Skien! Teamet vårt er blitt mer og mer sammensveiset,- det er utrolig gøy! Vi har nå hatt to av tre Super Somerdager hvor det har kommet rundt hundre barn+voksne hver av dagene. Første dagen tuslet jeg på plenen og hørte noen rope tere(hei) høyt. Så opp og mot meg kom gutten min(super skjønn gutt som jeg fikk kontakt med i fjor)løpende mot meg med armene ut til sidene. Han kastet seg om halsen pä meg og vi ga hverandre en god og laaaang klem :) man kan skape relasjon selvom det eneste felles språket er kroppspråk ;) kropsspråk kommer man i grunn ganske langt med :) var utrolig gøy at han husket meg. Har tenkt masse på han og bedt for han :) han gik og smilte og blunket til meg resten av dagen og ga meg små klemmer. Smelter hjertet! Gud har en plan for Valga og det er utrolig gøy å få være med på å realisere hans plan. Godt å fä fortelle barna at Gud er god, ikke ond slik mange her tror. Også er det godt å få gi barna her glede, omsorg og khærlighet. Å bruke tiden sin på å gjøre andres liv bedre, er kjekt :) sånn bortsett fra at jeg savner min kjære, har jeg det utrolig bra :) håper dagene går litt saktere, for jeg storkoser meg her i Valga :) bilder kommer når jeg får lånt mamma sin PC ;) natta :)

1 kommentar:

Maria sa...

wow:) skulle gjerne vert med dere på tur!! håper dere koser dere masse og opplever mange store ting!! skal huske på å be for dere:)