lørdag 13. mars 2010

Tiden flyr!

Riktinok er ikke dette bildet fra i år. Det er tatt i 08 eller 09, usikker..., men nå smelter snøen kjempefort så snart er det tid for krokous fotografering igjen :)

I går kom jeg enda et skritt nærmere målet om å bli vernepleier. Jeg leverte 3 eksamensoppgaver og har med det levert min aller siste eksamen EVER!!(les: forhåpentligvis!)

Nå er det i gang med bacheleorskriving, men denne helgen er det helt fri! Sykt deilig!! Skulle gjerne hatt kameraet mitt her så jeg kunne nyte friheten med fototurer, men han er ikke tilbake enda. Vært borte fra meg i 5 uker, MEN er nå på vei hjem. ENDELIG!! Skal bli godt å få det tilbake. Å være foruten han er nesten som avvenning av kameraholismen. Helt sant!

Skulle gjerne ønske at det kom skikkelig med snø nå så jeg får tatt vinterbildene jeg hadde planlagt... Er muligens alene med ønske om mer snø...

Ingen kommentarer: