torsdag 10. november 2011

Sånn går no dagan..

En passende tekst for meg.
Dette året har virkelig vist meg hvor sterk jeg egentlig er!

Jobber og står på! 
Både på jobben, hjemme og med meg selv.
Snart(noen uker til enda) er vikariatet på skolen over. Det blir trist! Liker ikke å ta farvel... Sist(i april) sa jeg på gjensyn og det ble det. Denne gangen blir det farvel!

Jeg har atter en gang satt i gang prosessen med å skrive og sende søknader rundt omkring. Tidkrevende jobb, men så mye som jeg har gjort den det siste året så går det lett. Dog er det kjedelig! Idag har kvelden blitt brukt til å søke opp ledige stillinger rundt forbi i Norges land. Ja, her i Rogaland også så klart, men håper mest på napp et helt annet sted. Er snart på mitt 5. år her borte og kjenner i bunn og grunn at det er nok nå. Skulle jo bare studere her for så å reise videre, så må prøve å holde det. Glad for de åra jeg har hatt her! Og for de mange fantastiske menneskene jeg har møtt! Håper de blir værende i livet mitt selv om jeg tar vingene fatt og bygger reir et annet sted i landet :) En del av meg vil bli værende her pga dem og aller mest pga familien jeg har her, men en stor del av meg kjenner at det er tid for å flytte på seg..

Kjære Gud!
La noen si JA til meg. Aller helst i nord Norge ;) 


Spennende å se hva det blir til. Krysser fingre for at enten små eller store drømmer kan oppfylles. Gjerne begge deler :) Vel, den som lever får se!

Ingen kommentarer: