mandag 14. februar 2011

Syk... Vil heim til mor!

Slik ser jeg ut nå...

Formen har vært opp og ned de siste ukene. Kanskje ikke så rart med tanke på at influensan har tatt bolig på jobben og holdt den ene eleven etter den andre hjemme til sengs. Nå ser det ut til at det er de voksnes tur. Siden torsdag har jeg hostet, snufset og nyst mye. Etter jobb på fredag bar det rett i seng for jeg var så slapp, sliten og utslitt av feberen. På søndag formiddag følte jeg meg litt bedre, men hadde vondt i respirasjonssystemet(luftveiene ;) ) Kjentes ofte ut som noen stod på lungene mine eller presset de sammen. La meg klokka 9 på søndagskvelden, men får ikke til å sove... Er så sliten, men klarer det ikke.... Ligger her i senga med varmeflaske på tærne og en kald klut på panna. Har feber, så jeg fryser! og koker! om hverandre... Må nok bli hjemme i dag så jeg blir kvitt denne dritten en gang for alle. Passer absolutt ikke å bli syk nå!!

Og når jeg er syk kjenner jeg virkelig at jeg savner å bo hos mamma og pappa. Ingen kan passe så godt på et sykt barn, som en mor med hennes kjærlighet og omsorg. Har mange minner fra barndommen hvor jeg var syk og mamma pleiet meg :)
Kjenner du deg igjen?

2 kommentarer:

Marie sa...

Uff da :(
Ikkje grit å vere sjuk nei...
God betring til deg iallefall :)

Og ja, eg har mange gode minne om at mor pleia meg då eg var liten. Same kor ille det var, var det trygt hos mor :)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Tusen takk :) Ingen ting kan måle seg med en mor som passer på sitt syke barn :)