søndag 13. februar 2011

Gotta love this job :)

lånt fra nettet
Hver dag skjer det noe, som får meg til å tenke: Så heldig jeg er som får ha denne jobben :)
Nå er det 4mnd siden jeg begynte i den og hver dag på jobb er kjekk :)
Har noen fantastiske kollegaer som man bare må bli glad i :)
Og elevene, ja, de er et kapitel for seg selv! Alle er de herlige på hver sin måte og alle er jeg blitt glad i.
Null problem å stå tidlig opp når man våkner og gleder seg til en ny arbeidsdag! GØY!!
Nå har jeg også begynt å ha svømming med de. Tidligere har jeg bare sitti på land, pushet de og holdt tellingen på hvor mange runder de klarer å svømme. Men på fredag hoppet jeg utti, det litt kalde bassenget, sammen med de. Fikk svømt 13 runder, som blir det samme som 650meter, grei start det :) Hadde litt kappsvømming med ene eleve for å motivere henne til å svømme litt ekstra. Etter svømmetimen kjente jeg at jeg hadde fått trent litt. Deilig! Kjekt å få lagt inn en ekstra treningsdag med en type trening jeg ikke får gjort på fritiden da jeg bare går hurtig/jogger/løper/sykler og trener styrke da.

--------

GRATULERE MED MORSDAGEN, MAMMA!!
Du er FANTASTISK!
Du er VERDENS BESTE mamma!
Du øser av deg med godhet, omsorg og kjærlighet!
Du er der når jeg trenger deg og jeg vet du alltid har tid til meg.
Jeg er UTROLIG GLAD I DEG og takknemlig for at DU er mamma'n min :)


Lagde et kort som jeg sendte med sjokoladen :)

Brettet:

Åpnet:

Ingen kommentarer: