tirsdag 26. oktober 2010

Vit at æ elske dæ!

Vit at æ elske dæ!!
Typen og jeg hadde noen fine dager sammen :) Kjenner at jeg bare blir mer og mer glad i han! Har vært forelsket før, men ikke så mye som når jeg falt for Kjetil. Har vært glad i tidligere typer, men ikke så mye som jeg er glad i Kjetil. Har elsket, men ikke så høyt som jeg elsker Kjetil!!

Fredagen var det tid for bowling med fetteren min&moster. Kjetil skulle få treffe de for første gang. Det var jentene mot guttene og vi vant en runde hver, så ingen trengte å furte =P
Etterpå var det middag hos moster og de og han fikk treffe onkel og hundene også :) Onkel serverte fantastisk kveite  med hjemmelaga saus og grønnsaker til. NAAAAAAAM!! 
Det var koselig å la fler i slekta få møte Kjetil. Og når slekt kommer godt over ens med min kjære, ja, da blir jeg skikkelig glad :)
Vi ble der til etter midtnatt, da tok vi til vet og kom oss videre.

Vel hjemme noen timer senere satt vi og pratet til langt på natt. Herlig! Godt å ha en å snakke om alt med. Godt å ha en som lytter, trøster, gir råd og gleder meg. 
Jeg er priviligert som har en så god kjæreste!!
Og han hadde kjøpt et nydelig smykke i gave til meg. Full av overraskelser er han :)
På lørdag dro han tilbake til jobb. Det var med klump i magen og tårer i øynene jeg så toget forlate stasjonen. Om kvelden kjente jeg virkelig på hvor mye jeg savnet han.
Han kommer innom i morgen kveld og jeg kjenner det skal bli godt å se han igjen :)
Er jo ikke lenge siden sist, men jeg savner han fra første sekund jeg er borte fra han.
Takk Gud at vi har telefon og kan snakke sammen flere timer om dagen :)

 Vit at æ elske dæ,
forgude dein du e!

3 kommentarer:

Annette's space sa...

Nåååehhh, hvor er det dejligt at læse at du er så glad. Hold fast i jeres kærlighed :-))

Maria sa...

åååh. dere er jo bare søtere enn sukker sjokolade og syltetøy tilsammen!;)

Miriam Elisabeth ツ sa...

Anette: Ja, livet er fantastisk, så jeg skal holde fast :)

Maria: Nååh, så skjønn du er! Vi prøver så godt vi kan :P