lørdag 23. juli 2011

Målløs og skremt!

lånt fra nettet
Et innlegg jeg skrev i ei gruppe på facebook: Jeg vil ikke ofre deg tanker og oppmerksomhet, for etter det du har gjort fortjener du det ikke! Jeg sender alle mine tanker til de som opplevde dette på nært hold og til alle skadde og ikke minst til de som sitter igjen og savner en venn eller et familiemedlem!! Ufattelig at et menneske står bak all denne tragedien og sorgen!!


Mange sterke bilder og inntrykk har festet seg på netthinnen min i dag. Det sterkeste av dem alle er bildet der du ser mange ungdommer ligger i en haug i vannet mens gjerningsmannen står midt i blant dem og siker mot en person som har henda løftet mot himmelen. Stakkars mennesker som har opplevd dette på kloss hold! Vi sitter skremt rundt i de tusen hjem og har opplevd noe grusomt gjennom TVskjermen. Hva da med alle dem som var midt oppi alt dette?? Tenk da på hvordan de har hatt det! Huff...!! Jeg får helt vondt inni meg! Griner og folder hendene i bønn! Finner rett og slett ikke roen til å sove!


Tenk at et enkelt menneske står bak denne tragedien! Et enkelt menneske har skadet og drept mange uskyldige i dag! Et enkelt menneske har skremt alle som bor her til lands! Et enkelt menneske har rettet hele verdens oppmerksomhet mot vårt lille land! Et enkelt menneske!!  Uvirkelig!!


Dette er en dag vi aldri vil glemme! En dag hvor vi må stå sammen og ta vare på hverandre! En dag hvor vi må fortelle våre kjære at vi er glade i dem!


Viser til andre bloggere som har skrevet ifm dagens hendelser: Oslo in my heart , Kjære morder , Jeg er sint! ,
Til deg som planla og drepe datteren min


------- oppdatering --------


Laget dette bildet og har det som profilbilde på fb idag!


Ei jentes beskrivelse av hendelsen på Utøya: Den verste dagen i mitt liv , Helvete på Utøya

1 kommentar:

iPhone skærm reparation sa...

Ja nogen gange overgår virkeligheden desværre fantasien.


Kent
http://iphoneskærmreparation.dk/