søndag 3. oktober 2010

Uten tittel...

Me at work...
Ja, jeg vasker og jeg vasker. GØRR!! Å vaske 6 garderober, en hall, foaje, korridor, 2 barnehageavdelinger og fellesareal + eventuelle xtraoppgaver er litt slitsomt ja. Det er mer psykisk slitsomt enn fysisk... Det er absolutt ikke dette jeg har lyst å gjøre! Jeg har da ikke slitt meg gjennom 3 år på høgskole for å ta en jobb som ikke har annen verdi for meg enn at den gir meg penger på konto'n. Å ha jobb skal liksom gi livet mening..., å jobbe med noe du absolutt ikke har så lyst til gir ikke særlig mening i livet gitt!

Jeg fortsetter ei uke til for er enda kjedeligere og ikke ha noe å gjøre... Jeg fortsetter å søke på jobber og håper virkelig at jeg får skikkelig napp snart, FOR jeg har da virkelig ikke tenkt å være renholdspersonell resten av livet! Ikke frekt ment mot de som er det, for det er jo egentlig en helt grei jobb hvis det er det man vil jobbe med. Og jeg har virkelig respekt for dem som gidder å jobbe som vaskekoner!!

4 kommentarer:

Annette's space sa...

Åhhh, jeg troede der var mangel på vernepleiere i Norge og at du for længe siden havde fundet drømmejobbet.
Men penge er jo vigtige at få ind på kontoen også, så du må vel prøve at holde ud indtil du finder det rigtige.
Pøj pøj med det :-))

Maria sa...

Åååh, så koselig sagt av deg! :)

Marie sa...

Håpar at det ordnar seg for deg snart! Vitig å finne arbeidsdagen gjevande om me skal trivast.

"Vaskedamer" har eg verkeleg respekt for, tenk korleis tilveret hadde vore utan dei :)

Maria sa...

Ja, eg og har jobba som vaskedame!! karakterbyggande kan ein seie! Men slitsomt, håper du får jobben du skal på intervju til !! lykke til!