mandag 17. mai 2010

BARE 26 dager igjen, av et 3 års langt studie!

Utdanning er det viktigste våpen 
hvis vi vil oppnå forandring i verden.
Nelson Mandela

Bildemontasje fra hytteturen :)

Fra 12.-14. mai var bachelorgruppa mi på hyttetur. Ja, på ei koselig hytte ved sørlandskysten(Vigeland) :) Må ikke tro at det bare var kos og relaxing. Nei, planen var å få gjort et skikkelig skippertak med bacheloroppgaven! Vi fikk da gjort en del, men kanskje ikke så mye som vi hadde håpet. På ei hytte ved sjøen blir du avslappet, ja, i grunnen for avslappet. Dog er det jo positivt! For det er lenge siden jeg har sovi godt om natten. Ja, i grunnen lenge siden jeg har sovi i strekk ei hel natt... Nå merker vi stresset mer enn noen gang, for nå er det bare få dager til oppgaven skal inn. Skrekk og gru! Håper vi kommer i mål i tide... Blir jo ikke gjort så mye i morgen i og med at det er 17. mai, men likevel satser i alle fall jeg på å få gjort litt da på mårrakvisten :) Sykt, når oppgaven er levert er det halv annen uke "fri", som i fri til å forberede seg til forsvaringen av oppgaven(muntlig eksamen, kan du kalle det) =/ I og med at jeg ikke elsker å stå foran folk å snakke, så GRUER jeg meg....

Skummel tanke: Om 26 dager er jeg ferdigutdannet vernepleier =/ :)

Sånn ellers har jeg hatt en trivelig helg med besøk av en super koselig person *smiler*

Til de av dere som leser dette: 
Gratulere med dagen! 
HIPP, HIPP, HUUUUUUURRA! :)

1 kommentar:

Annettes space sa...

Åhhh hvor kan jeg huske det fra min eksamenstid :-))

Den 1½ uge "fri" er jo mindst lige så vigtig som bacheloropgavens skrevne del, så i må bare klø på.

Rigtigt meget pøj pøj herfra :-))

Og gratulerer med 17. mai da.